دپارتمان پژوهش

مشاوره پایان نامه

مشاوره نگارش مقاله

5

مشاوره نگارش پروپوزال

2

مشاوره نگارش پایان نامه

6

مدلسازی و شبیه سازی نرم افزاری

3

پذیرش و چاپ مقالات ISI

7

طراحی پرسشنامه و تحلیل آماری

8

مشاوره انجام پایان نامه

4
ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی

ثبت درخواست مشاوره پایان نامه و مقاله

    seo

    انجام پایان‌نامه کلیه رشته‌ها

    نگارش پایان‌نامه برای اکثر دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی یکی از چالش‌های اساسی است که با آن روبه‌رو می‌شوند.

    در انتهای دوره تحصیلی، دانشجویان باید پایان‌نامه خود را ارائه دهند و اغلب به دلیل عدم داشتن اطلاعات کافی با مشکلاتی در نگارش و ارائه پژوهش خود مواجه می‌شوند. تحصیل در مقاطع مختلف، به معنای آمادگی برای انجام کارهای پژوهشی نیست؛ بنابراین، در دوران تحصیل در دانشگاه، نحوه نگارش پایان‌نامه و پروپوزال، کم‌تر آموزش داده می‌شود.

    درس روش تحقیق به‌عنوان تنها واحدی که در دوران تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نحوه پژوهش می‌پردازد، معمولاً با جزوات خلاصه و مختصری از آن گذرانده می‌شود ازاین‌رو نمی‌تواند به‌خوبی پاسخ‌گوی نیازهای پژوهشی دانشجویان و محققان باشد.

    بنابراین، داشتن یک راهنمای خوب در نگارش پایان‌نامه می‌تواند به شما در ارائه پژوهش باکیفیت و بالاتر کمک کند. تیم ما با استفاده از کادری مجرب و تخصصی، در انجام پایان‌نامه در تمامی رشته‌ها به شما کمک می‌کند؛ لذا، اگر قصد دارید پژوهشی تخصصی با بار علمی بیشتر و قوی‌تری ارائه دهید، با ما همراه باشید.

    چرا باید به موسسه پژوهش نوین اعتماد کنیم؟

    💗انواع پایان‌نامه

    نگارش پایان‌نامه برای انجام تحصیلات تکمیلی یکی از چالش‌های اساسی و ضروری است. برای دریافت مدارک تحصیلی خود، تا زمانی که از طرح پژوهشی خود دفاع نکرده باشید، نمی‌توانید برای دریافت مدرک خود اقدام کنید.

    در برخی از رشته‌های علوم پزشکی، پایان‌نامه‌ها در سه دسته‌بندی مختلف علوم پایه، بالینی و تخصصی، دسته‌بندی می‌شوند.

    در سایر رشته‌های تحصیلی مربوط به گروه علوم‌انسانی، نگارش و دفاع از پایان‌نامه در مقطع ارشد و دکتری، امری الزامی است.

    در برخی دانشگاه‌ها، حتی در مقطع کارشناسی نیز انجام پایان‌نامه و دفاع از آن الزامی است. رشته‌های معماری، حسابداری، حقوق، روان‌شناسی و... از جمله رشته‌هایی هستند که دانشجویان زیادی در گرایش‌های مختلف در آن‌ها تحصیل می‌کنند.

    انتخاب موضوعات بکر برای نگارش پایان‌نامه در این رشته‌ها ممکن است کمی سخت باشد، اما با کمک کادر تخصصی ما می‌توانید بالاترین رتبه را کسب کنید. زیرا کادر متخصص و حرفه‌ای تیم پژوهش با بررسی دقیق رشته و گرایش تحصیلی شما بهترین گزینه‌ها را پیشنهاد داده و تضمین می‌کنند که بهترین پایان‌نامه بدون حتی یک درصد احتمال ردی را ارائه دهید.

    با توجه به اینکه پایان‌نامه از مراحل مهم و پیچیده‌ای در تحصیلات تکمیلی است، تیم خبره و مجرب ما با در اختیار داشتن سوابق درخشان در زمینه انجام انواع پایان‌نامه‌ها، آماده ارائه خدمات نگارش پایان‌نامه برای تمامی رشته‌ها هستیم. هدف ما ارائه پایان‌نامه با بار علمی بالا و بهترین کیفیت ممکن به شما است.

    💗قیمت انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد

    1 – مقطع تحصیلی – طبیعی است که هزینه آموزش و انجام پایان‌نامه دکتری نسبت به مقطع ارشد بیشتر است.

    2 – دانشگاه محل تحصیل – معمولا پایان‌نامه دانشگاه های برتر نسبت به دیگر دانشگاه ها پیچیده‌تر است.

    3 – میزان پیچیدگی موضوع پایان‌نامه – این مورد در تعیین هزینه پایان نامه بسیار اهمیت دارد.

    4 – تعداد صفحات مورد نگارش – هر چه تعداد صفحات مورد نیاز برای نگارش بیشتر باشد هزینه افزایش پیدا میکند.

    5 – زبان نگارش پایان نامه – نگارش به همراه آموزش پایان نامه به زبان های غیر فارسی، هزینه متفاوتی دارد.

    6 – نرم افزارهای مورد استفاده – برای مثال کار با نرم افزار R و متلب پیچیده‌تر از سایر نرم افزارهای آماری است.

    💗قیمت انجام پایان‌نامه دکتری

    اگر شما به دنبال انجام پایان‌نامه دکتری هستید؟ به شما این مژده را می‌دهیم که مجموعه پژوهش نوین  با ارائه انواع خدمات پژوهشی مرتبط با این مقطع تا اخذ مدرک، همراه شما خواهد بود. بااین‌حال، برای ارائه قیمتی دقیق از هزینه‌های مربوط به انجام پایان‌نامه دکتری، نگارش مقاله و اخذ گواهی چاپ، شرایط شما نیاز به بررسی دارد.

    زیرا میزان هزینه‌های صرف شده برای انجام هر پروژه‌ای بسته به شرایط مختلف، متفاوت است ازاین‌رو نمی‌توان قیمت مقطوعی را ارائه داد.

    قیمت انجام پژوهش تا حد زیادی به عواملی مانند رشته و گرایش تحصیلی دانشجو، موضوع پژوهش و زمان انجام کار، بستگی دارد. برخی از پژوهش‌ها به دلیل انجام کارهای میدانی، مستلزم صرف هزینه بیشتری هستند.

    ازآنجاکه در مقطع دکتری توقعات اساتید بالاتر است و دروس تخصصی‌تر هستند، هزینه‌ها نیز بیشتر خواهند بود. اگر موضوع پژوهش شما در زمینه کارگاهی و آزمایشگاهی است، باید بودجه بیشتری را به آن اختصاص دهید.

    ما با اطلاعات و تجربه تخصصی خود، آماده ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات پژوهشی در مقطع دکتری هستیم.

    💗اهمیت نوشتن یک پایان‌نامه موفق

    هزینه انجام پایان‌نامه و کسب اطلاعات کامل درباره آن، برای بسیاری از دانشجویان دغدغه‌ای مهم است. پایان‌نامه ارشد به‌عنوان یکی از مراحل مهم در تحصیلات تکمیلی، درصورتی‌که کامل و جامع نوشته شود و به‌عنوان یک نوشته موفق تأیید شود، تأثیرات مستقیمی بر موفقیت‌های بعدی در مقطع دکتری و فوق دکتری خواهد داشت.

    در صورت داشتن چند مقاله معتبر در ژورنال‌های معتبر، می‌توانید مقاطع دکتری را نیز به‌خوبی پشت سر بگذارید.

    بنابراین، می‌توان گفت که نوشتن یک پایان‌نامه موفق برای افرادی که به دنبال کسب موفقیت‌های بعدی در مقاطع بالاتر هستند، نقشی مؤثر و مهم دارد.

    باید به این نکته توجه داشت که رقم و عدد دقیقی برای انجام پایان‌نامه وجود ندارد و عوامل متعددی در تعیین هزینه آن نقش دارند.

    عواملی مانند رشته تحصیلی، موضوع پایان‌نامه، زمان پیشنهادی برای انجام پایان‌نامه و امکانات موردنیاز برای انجام پژوهش، در تعیین هزینه انجام پایان‌نامه تأثیرگذار هستند.

    به طور معمول، پایان‌نامه‌هایی که نیاز به انجام کارهای میدانی و آزمایشگاهی دارند، به هزینه بیشتری نیاز دارند. همچنین، در مقطع ارشد با وجود دروس تخصصی‌تر و توقعات بالاتر و بیشتر اساتید، هزینه‌های انجام پایان‌نامه نیز بیشتر خواهند بود.

    💗رابطه کیفیت و هزینه پایان‌نامه

    در تعیین هزینه پایان‌نامه، اولین و مهم‌ترین معیار باید کیفیت علمی و نگارشی آن باشد. کسی که پایان‌نامه شما را انجام می‌دهد، ممکن است یک فرد غیرمتخصص باشد که به دنبال موضوع مرتبط در اینترنت می‌گردد و با کپی‌کردن مطالب سعی در اتمام فصل‌های پایان‌نامه شما دارد.

    این نوع پایان‌نامه‌ها کیفیت پایینی دارند و برای داشتن یک پایان‌نامه باکیفیت، باید به فردی متخصص در حوزه رشته تحصیلی خود مراجعه کنید و در صورتی به او اعتماد کنید که بتواند تخصص و مهارت خود را به شما ثابت کند.

    تحقیقات و پژوهش‌هایی که برای انجام پایان‌نامه لازم است، زمان‌بر بوده و زحمت بسیاری را می‌طلبد به همین دلیل تنها توسط افراد حرفه‌ای و متخصص در این حوزه قابل‌انجام هستند.

    افراد متخصص با توجه به تخصص و مهارتی که در طول سال‌ها کسب کرده‌اند و زحمت بسیاری که برای انجام کار می‌کشند، مبلغ بالاتری می‌گیرند؛ بنابراین، برای داشتن یک پایان‌نامه باکیفیت، لازم است هزینه معقولی را پرداخت کنید و از خدمات افراد متخصص و حرفه‌ای استفاده کنید.

    توجه به نکاتی مانند تخصص فردی که پایان‌نامه را انجام می‌دهد، موضوع پایان‌نامه، روش‌های تحقیق، نوآوری در نوشتن و نوع داده‌هایی که باید جمع‌آوری شوند، نوع تحلیل داده‌ها و نحوه‌ نگارش و ارائه نتایج تحقیقات، در کیفیت بالای پایان‌نامه بسیار تأثیرگذار است.

    لازم به ذکر است که درصورتی‌که تبلیغاتی را مبنی بر ارائه پایان‌نامه ارزان با کم‌ترین هزینه بشنوید، انتظار نداشته باشید که پایان‌نامه با کیفیتی را دریافت کنید.

    💗هزینه پایان‌نامه و ارتباط آن با مقطع تحصیلی

    برای مشخص‌کردن قیمت نوشتن پایان‌نامه قبل از هر چیز باید به مقطع تحصیلی که در آن قرار دارید توجه نمایید. قطعاً هزینهٔ انجام پایان‌نامهٔ مقطع دکتری بسیار بیشتر از مقطع کارشناسی ارشد خواهد بود. در برخی از رشته‌های تحصیلی در مقطع کارشناسی نیز باید پایان‌نامه‌ای را به استاد ارائه نمایید. قیمت پایان‌نامه برای مقطع کارشناسی به‌مراتب کمتر از سایر مقاطع خواهد بود.

    💗در چه دانشگاهی درس می‌خوانید؟

    اگر شما دانشجوی یکی از دانشگاه‌های برتر کشور هستید، ممکن است لازم باشد هزینه بیشتری برای انجام پایان‌نامه کنید. چرا که در دانشگاه‌های برتر، مواردی که استادان بررسی می‌کنند، بسیار سخت‌گیرانه‌تر از دانشگاه‌های معمولی است. همچنین، با افزایش رتبه محل تحصیل شما، انتظار می‌رود که مطالب و پایان‌نامه‌هایی با پیچیدگی بیشتر ارائه دهید.

    💗موضوع پایان‌نامه شما و تعیین هزینه پایان‌نامه

    علاوه بر این موارد، یک عامل مهم دیگر در تعیین هزینه پایان‌نامه، موضوع آن است. هر چه پیچیدگی موضوع پایان‌نامه بیشتر باشد، نویسنده باید زمان و زحمت بیشتری را صرف نوشتن آن کند.

    همچنین، درصورتی‌که اطلاعات موردنیاز برای نگارش موجود نباشد، با توجه به‌سختی کار، هزینه انجام پایان‌نامه بیشتر خواهد بود در نظر داشته باشید که تخصص نویسنده باید حتماً مرتبط با موضوع و رشته تحصیلی شما باشد؛ در غیر این صورت، پایان‌نامه از کیفیت لازم بی‌بهره خواهد بود.

    💗حجم پایان‌نامه شما چقدر است؟

    درست است که حجم و تعداد صفحات پایان‌نامه، قیمت نگارش آن را تعیین می‌کند. نگارش یک مقاله 50 صفحه‌ای با یک پایان‌نامه 200 صفحه‌ای قطعاً یکسان نیست، زیرا نیاز به زمان بیشتری دارد؛ بنابراین، اگر تعداد صفحات پایان‌نامه شما بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

    💗آیا نرم‌افزارهای خاصی برای نگارش پایان‌نامه لازم است؟

    پیچیدگی نرم‌افزارهای موردنیاز برای نگارش پایان‌نامه تأثیر مستقیمی بر قیمت آن خواهد داشت. اگر نگارش پایان‌نامه یا مقاله نیازمند استفاده از نرم‌افزارهای پیچیده باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود.

    💗زبان نوشتاری چه تأثیری در تعیین هزینه پایان‌نامه دارد؟

    در برخی موارد، دانشجویان به پایان‌نامه‌هایی به زبان‌های دیگر از غیر از زبان فارسی نیاز دارند. زبان انگلیسی که به‌عنوان زبان بین‌المللی شناخته می‌شود، در بیشتر مقالات خارجی استفاده می‌شود.

    در مقاطع دکتری، برای ارائه مقالات در کنفرانس‌ها و کنگره‌های بین‌المللی، لازم است نگارش پایان‌نامه به زبان انگلیسی باشد. در نظر داشته باشید که در چنین مواردی، باید هزینه دوبرابری پرداخت کنید.

    💗نکات مهم درباره نوشتن پایان‌نامه

    یکی از مهم‌ترین نکات برای نوشتن پایان‌نامه زمان است. اگر شما فکر می‌کنید می‌توانید در مدت‌زمان کوتاه یک پایان‌نامه قابل‌قبول، آماده کنید، در واقع سخت در اشتباه هستید.

    برای تحقیق و نگارش یک پایان‌نامه مناسب، باید برنامه‌ریزی و زمان‌بندی صحیحی داشته باشید. اگر فقط یک تا سه ساعت در روز برای تحقیق و نگارش وقت بگذارید، می‌توانید در مدت‌زمان قابل‌قبولی پایان‌نامه را به اتمام برسانید.

    همچنین تمرکز بر کمال‌گرایی در مورد مدت‌زمان نگارش پایان‌نامه بسیار اشتباه است. با داشتن واقع‌بینی منطقی و برنامه‌ریزی صحیح، می‌توانید به موفقیت مدنظر خود در این زمینه دست یابید.

    💗پیشینه پژوهش

    در زمان تعیین هزینه پایان‌نامه، بهتر است به پیشینه پژوهش افراد نیز توجه کنید. برای ارائه بهتر، حتماً اطلاعات کافی را جمع‌آوری نمایید.

    منابع متعدد خارجی و چندزبانه می‌توانند به شما در این مورد کمک کنند. بهتر است تحقیقات خود را فقط به کتابخانه یا گوگل محدود نکنید و هم‌زمان از هر دو منبع بهره ببرید. اطلاعات جمع‌آوری‌شده را در یک فایل مخصوص ثبت نمایید.

    همچنین، خود را تنها به منابع انگلیسی محدود نکنید و از مقالات خارجی به زبان‌های دیگر نیز استفاده نمایید. داشتن ترجمه این منابع نیز بسیار اهمیت دارد. هر چقدر میزان تحقیق و پژوهش شما بیشتر باشد، پایان‌نامه‌ای باکیفیت بالاتر را ارائه خواهید داد.

    💗مراحل انتخاب موضوع پایان‌نامه ارشد و دکتری

    انجام پایان‌نامه یا رساله، انتخاب موضوع مناسب اولین و مهم‌ترین قدم است که نیازمند دقت زیاد است. بسیاری از دانشجویان باعجله و بدون آینده‌نگری، این مرحله را به‌سرعت انجام می‌دهند که در نتیجه به انتخاب موضوع نادرست منجر می‌شود.

    تنها تکراری نبودن موضوع کافی نیست؛ بلکه باید بادقت و خلاقیت، یک موضوع سازگار با روحیات و علاقه‌های شخصی خود را انتخاب کنید. اگر موضوع انتخابی تنها به دلیل جدید بودن آن انتخاب شود، احتمالاً انگیزه کافی برای انجام تحقیق و نگارش پایان‌نامه را ایجاد نمی‌کند.

    گاهی اوقات، اساتید راهنما یا مشاور با ارائه موضوعاتی، به دانشجویان کمک می‌کنند تا بهترین موضوع را انتخاب کنند. در برخی موارد، اساتید حیطه کلی موضوع را مشخص می‌نمایند و دانشجویان باید یک موضوع جدید و قابل پژوهش را از آن استخراج کنند. این کار ممکن است برای بسیاری از دانشجویان چالش‌برانگیز است.

    بنابراین، برای انتخاب بهترین موضوع، باید با توجه به رشته و گرایش تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل و پیشنهادهای اساتید مشاور و راهنمای خود، بادقت و توجه به جنبه‌های خلاقانه، یک موضوع مناسب را برگزینید که علاوه بر تازه بودن، با علاقه‌ها و روحیات شما نیز سازگار باشد. در صورت سازگاری  موضوع انتخابی با علاقه‌ها و روحیات شما، انگیزه شما برای تحقیق و نگارش پایان‌نامه بیشتر شده و به‌راحتی می‌توانید آن را به‌عنوان یک پروژه شخصی و مهم پیش ببرید.

    💗بهترین مؤسسه انجام پایان‌نامه دکتری و مقاله

    امروزه، مؤسسات بسیاری در انجام نگارش پایان‌نامه و مقاله فعالیت دارند که ادعا می‌کنند این خدمات را به بهترین شکل ارائه می‌دهند. با افزایش تعداد این مؤسسات، دانشجویان در انتخاب آن‌ها سردرگم می‌شوند. متأسفانه، در برخی موارد، به‌جای نگارش پایان‌نامه، پروپوزال و مقاله به‌صورت حرفه‌ای، مؤسسات مطالب موجود را کپی می‌کنند.

    این مسئله سبب می‌شود که دانشجویان با مشکلاتی، از جمله تلاش برای دفاع از پایان‌نامه با موضوعیت‌های تکراری و کپی شده روبه‌رو شوند. اساتید دانشگاه در بررسی پروژه‌های دانشجویان خود دقت عمل بسیار زیادی دارند و با نگاهی موشکافانه پروژه‌های تکراری و کپی شده را تشخیص داده و رد می‌کنند. این امر منجر به سلب اعتماد اساتید از دانشجویان شده و سختی بیشتر دفاع از پایان‌نامه را به دانشجویان تحمیل می‌کند.

    لذا، برای جلوگیری از بروز مشکلات این چنین در آینده، در حین انتخاب مؤسسه دقت کافی داشته باشید. اگر بخواهید انجام پایان‌نامه خود را به هر موسسه‌ای بدون تحقیق در مورد کادر تخصصی و سوابق مربوط به آنان بسپارید، علاوه بر مشکلاتی که پیش‌ازاین اشاره کردیم، پول و زمان خود را نیز هدر خواهید داد.

    پژوهش نوین به‌عنوان بهترین مؤسسه انجام پایان‌نامه دکتری و مقاله در کنار شما است. در هر رشته‌ای که در حال تحصیل هستید و با هر گرایشی که می‌خواهید، با خیالی آسوده پژوهش‌های خود را به ما بسپارید.

    تیم حرفه‌ای ما در گرایش‌های مختلف تحصیلی، دارای تجربه و سوابق علمی عالی است. پس این اطمینان را به شما می‌دهیم که در نگارش پروپوزال، پایان‌نامه، مقاله و سایر پژوهش‌های علمی بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهیم.

    کیفیت پایان‌نامه‌ها و مقالات شما توسط محققان مجموعه ما تضمین خواهد شد. در مؤسسه ما به‌جای کپی‌کردن مطالب، نگارش مطالب از صفر با توجه به مسائل روز دنیا و سؤالات تحقیقاتی مرتبط با موضوع شما انجام خواهد شد.

    💗سفارش پایان‌نامه

    سفارش پایان‌نامه و سپردن کار به یک تیم حرفه‌ای باسابقه، شما را به‌سرعت به هدف موردنظرتان می‌رساند. بعد از انتخاب موضوع مناسب برای پایان‌نامه، نوبت به نگارش پروپوزال می‌رسد. در پروپوزال، باید بخش‌هایی مانند بیان مسئله، پرسش‌های تحقیق، فرضیات پژوهش، نوآوری پژوهش و نتیجه‌گیری را کامل پوشش دهید. برای داشتن یک پروپوزال حرفه‌ای و ارائه نقشه‌ راه کاملاً مشخص، ما در گروه پژوهشی خود تمامی مراحل مذکور را با کمک متخصصان رشته و گرایش شما به انجام می‌رسانیم. پس از نگارش پروپوزال، با خیال آسوده می‌توانید آن را تأیید کرده و برای انجام مرحله بعدی اقدام کنید.

    پروپوزال شما به‌موقع در سامانه‌ دانشگاهی به اساتید راهنما و مشاور شما ارجاع داده می‌شود. پس از تأیید آن‌ها، مدیرگروه دانشکده داوران را انتخاب و پروپوزال را برای داوری ارجاع خواهد داد. پس از تأیید داوران، سایر ارجاعات اداری جهت تصویب نهایی پروپوزال انجام می‌شود و گزارش کار آن در سامانه‌ کاربری شخصی شما نمایش داده خواهد شد. پس از تأیید پروپوزال توسط گروه آموزشی دانشگاه، مجوز شروع تحقیقات برای انجام پایان‌نامه صادر می‌گردد.

    در پروپوزال، باید موضوع تحقیق و مسئله موردنظر پژوهشگر کامل شرح داده شود. سؤالاتی که در حین نگارش پایان‌نامه قرار است به آن‌ها پاسخ داده شود، در پروپوزال مشخص شده و پژوهشگر پاسخ‌های احتمالی و فرضیات خود را نسبت به پرسش‌های تحقیق مطرح خواهد کرد.

    زمانی که سفارش پایان‌نامه خود را به ما بسپارید، تمامی گام‌های ذکر شده بادقت و صداقت هرچه‌تمام‌تر برای شما انجام خواهند شد.

    💗نگارش پروپوزال

    در انجام پایان‌نامه، ارائه پروپوزال یکی از گام‌های مهم و حیاتی است. پروپوزال در تعیین سرنوشت پایان‌نامه یا رساله شما نقشی اساسی ایفا می‌کند.

    قبل از انجام هر اقدامی برای شروع پژوهش، انتخاب یک موضوع مشخص ضروری است، اما با توجه به اهمیت پایان‌نامه در اخذ مدرک تحصیلی، انتخاب موضوع برای پایان‌نامه یا رساله کار آسانی نیست.

    به دلیل وجود تعداد زیادی دانشجویان در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف، بسیاری از موضوعات به‌شدت پرشور شده‌اند به این معنا که برای بسیاری از موضوعات، تعداد زیادی پژوهش و تحقیق قبلی انجام شده است.

    همان‌طور که اطلاع دارید، استفاده از موضوعاتی که قبلاً مورد تحقیق و پژوهش قرار گرفته‌اند در نگارش پایان‌نامه مجاز نیستند و همین موضوع باعث می‌شود اکثر دانشجویان در این مرحله با مشکل مواجه می‌شوند. زیرا موضوع‌هایی که به ذهنشان می‌رسد، تأیید استاد راهنما را نمی‌گیرند. اما باید در نظر داشت که یکی از ویژگی‌های مهم کارهای پژوهشی شامل پایان‌نامه، رساله و مقالات، جدید بودن آنها است.

    برای این کار، لازم است تا در سایت‌هایی مانند ایرانداک استعلام بگیرید تا از انجام تحقیقات تکراری برحذر باشید.

    تیم تخصصی با توجه به درک دغدغه‌ها تحصیلات تکمیلی دانشجویان در انتخاب موضوع و با توجه به رشته و گرایش تحصیلی آن‌ها، بهترین موضوعات جدید را ارائه می‌دهد.

    پس از تصویب پروپوزال، تیم ما با توجه به بخش‌های مختلف پروپوزال، پایان‌نامه را نگارش می‌کند. پروپوزال، یک طرح کلی و جامع پیشروی پژوهشگر برای نگارش پایان‌نامه است. یکی از مزایای پروپوزال این است که به شما نشان می‌دهد دغدغه‌ پرسش اصلی پژوهشگر که او را وادار به تحقیق می‌کند، چیست. با نگارش پایان‌نامه، پژوهشگر با بهره‌گیری از منابع داخلی و خارجی به جوابی قطعی این پرسش می‌رسد.

    💗پایان‌نامه دکتری

    پایان‌نامه دکتری به دلیل پیچیدگی بیشتر و نیاز به ارائه ایده‌های نوین و نظریه‌های پیچیده‌تر در مقایسه با پایان‌نامه کارشناسی ارشد، حجم بیشتری دارد. پایان‌نامه کارشناسی ارشد می‌تواند با ارائه حدود ۶۰ تا ۱۰۰ صفحه کامل پاسخگو باشد درحالی‌که رساله دکتری برای‌آنکه قانع‌کننده و پاسخگوی شرایط باشد ممکن است چندین برابر این حجم را داشته باشد.

    در نگارش رساله دکتری، لازم است دانشجو توانایی خود در ارائه ایده‌های نوین و نظریه‌های پیچیده‌تر را نمایش دهد. برای این منظور، دانشجو باید به‌صورت جامع و دقیق به بررسی تمامی جنبه‌های مرتبط با موضوع پژوهش پرداخته و با ارائه نتایج و نظریه‌های نوین، در پیشرفت حوزه موردنظر کمک کند.

    توجه داشته باشید که در پایان‌نامه ارائه شده برای کارشناسی ارشد، اساتید به دنبال ارزیابی توانایی دانشجو در انجام پژوهش‌های مرتبط با گرایش تحصیلی او هستند. در این مقطع از تحصیلات، دانشجو باید با بررسی منابع مرتبط، توانایی خود در ارائه پژوهش‌های مرتبط با حوزه تحصیلی خود را به نمایش بگذارد.

    بنابراین، پایان‌نامه دکتری و پایان‌نامه کارشناسی ارشد، برخلاف تصور عموم، تفاوت‌های بسیار اساسی با هم دارند. در حقیقت، پایان‌نامه دکتری با مدارک و مهارت‌های پیچیده‌تر، دانشجو را برای ارائه ایده‌های نوین و رسیدن به اوج خلاقیت و دقت در کار پژوهشی آماده می‌کند.

    به عبارتی باید گفت که پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری، هر یک هدف‌های ویژه‌ای را دنبال می‌کنند. در پایان‌نامه کارشناسی ارشد بر روی توانایی دانشجو در ارزیابی مسائل مرتبط با گرایش تحصیلی وی تمرکز می‌شود، اما رساله دکتری نشان می‌دهد که دانشجو توانایی حل مسائل پژوهشی پیشرفته را دارد و نوآوری‌ها و پیشرفت‌های علمی را به بهترین شکل ممکن بیان می‌کند.

    💗سفارش پایان‌نامه دکتری

    انجام پایان‌نامه در مقطع دکتری، چکیده‌ای از آموزش‌هایی است که در طول دوران تحصیل در این مقطع اندوخته است و میزان حرفه‌ای بودن دانشجو در طول دوران تحصیلی را نشان می‌دهد.

    در مقطع دکتری، به طرز غیر قابل باوری انتظار اساتید از دانشجویان بالاتر می‌رود و به همین دلیل، اهمیت نگارش پروپوزال نیز بیشتر می‌شود و این کار اصلاً به‌آسانی قابل‌انجام نیست.

    در نگارش پروپوزال باید همه جنبه‌ها و جزئیات مربوط به موضوع پژوهش، بیشتر بررسی شوند و گسترش بیشتری پیدا کنند. درصورتی‌که پروپوزال به‌درستی نوشته نشود، احتمال ردشدن پایان‌نامه بسیار بالا خواهد بود.

    به‌علاوه، در نگارش رساله دکتری، تمامی جنبه‌های پژوهشی باید به طور دقیق و جامع بررسی شوند و الزامی است که فرضیات پژوهش و نتیجه‌گیری در آن پررنگ و واضح باشند. در واقع، نگارش رساله دکتری باید نسبت به نگارش پایان‌نامه کارشناسی ارشد در جایگاه بالاتری قرار بگیرد تا اوج خلاقیت و دقت دانشجو در کار پژوهشی را نشان دهد.

    در بسیاری از موارد، برای اینکه دانشجویان مقطع دکتری بتوانند امکان دفاع از رساله خود را داشته باشند، باید دارای مقالات پژوهشی چاپ شده در نشریات معتبر باشند. در همین راستا نگارش مقالات پژوهشی و چاپ آن‌ها در نشریات معتبر، جزئیات بسیار مهمی در این مقطع از تحصیلات محسوب می‌شود.

    اگر شما هم به دنبال جلب نظر اساتید هستید، می‌توانید از ظرفیت‌های پژوهشی، مجموعه پژوهش نوین بهره ببرید. تیم پژوهشی ما، با تخصص و تجربه در حوزه‌های مختلف، به دانشجویان دکتری کمک می‌کند تا با نگارش کامل و دقیق پروپوزال و رساله‌ خود، بهترین نمره را کسب کرده و در یک جلسه دفاع به موفقیت مدنظر خود دست یابند.